Chatbot Çözümleri

Chatbot ile sürekli İletişim, heyecan verici uygulamalar!

Yapay zekanın (Artificial Intelligence) bir ürünü olan Chatbot teknoloji, Facebook Messenger, Telegram, Kik Messenger, Twitter, WeChat, Line, Skype mesajlaşma uygulamalarını kullanmaktadır. Her geçen günde yeni uygulamaların içine dahil olmaktadır. Yakında zamanda WhatsApp Chatbot’un da kullanılmaya başlanmasıyla, Chatbotlar çok daha fazla tercih edilir olacaklar. Günümüzde bu uygulamalar haricinde pek çok kurum, kuruluş ve marka web sitelerinde canlı sohbet, canlı destek hizmeti yerine yada bu hizmetler ile beraber Chatbot özelliğini de müşterilerine sunmakta ve hayatlarını kolaylaştırmaktadırlar. Bu yolla, müşterilerinin artan talep ve beklentilerini daha hızlı, daha doğru bir şekilde karşılayabilmektedir. Ayrıca firmada çalışan personel sayısını azaltarak ve operasyonel maliyetleri düşürebilmektedirler. Kısaca Chatbot kullanmanın avantajlarını sıralayacak olursak;

• Chatbot ile Canlı destek personeline gerek duymadan, 7×24 aynı anda birden fazla kanalda tüketici destek hizmeti sunabilmektedir. Müşterilerinizin Chatbot ile kendi işlemlerini gerçekleştirebilmeleri; temsilcilerin iş yükünün azalmasını ve iş gücünün iyileştirilmesini de katkı sağlamaktadır.

• Kullanıcı, müşteri datasıyla kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri sunarak, satışı artırıcı tekliflerde bulunabilirler. Ayrıca satış haricinde öneriler, fikirler sunarak tercih ve satış sürecinde yardımcı olabilir.

• Chatbot çözümleri ile firmalar, müşterilerine yenilikçi olduklarını gösterebilmekte ve hizmetleri rakiplerden farklılaşabilmektedirler.

Yapay Zeka (AI) ve Machine Learning (ML) teknolojisini içinde barındıran Chatbot’lar her geçen günü insan iletişimine yaklaşabilen bir diyolag kalitesi sunmaktadırlar. Her diyalogdan bir şey öğrenmeleri, farklı tip sorulara uyum sağlamalarını, yazım hatalarını anlamalarını ve hazırlıksız oldukları soruları anlamalarını konusunda sürekli olarak kendilerini iyileştirebilmektedirler. Doğal dil işleme, Natural Language Processing (NLP) ve Doğal dil anlama, Natural Language Understanding (NLU) yapay zeka teknolojilerini içeren Chatbot çözümü kullanıcılara karşılarında insan varmışcasına doğal ifadelerle konuşarak etkileşim kurma olanağı tanır.

Ranna, Chatbot teknolojisini 2016 yılında bu yana pek çok projede, eğlence, bilgilendirme, ürün öneri, CRM, satışa yönlendirme, kampanya aracı olarak müşterilerine sunmuştur. Ranna Chatbot ların fonksiyonları ve yetenekleri bunlarlada sınırlı değildir. Rezervasyon yapmaktan, ödeme almaya, kargo, sipariş sorgulamaya kadar pek çok alanda çalışmaktadır. Chatbot içine hatta ufak oyunlar dahil edilbilmekte, dijital kampanyaların bir ayağı olarakta kullanılabilmektedirler.

Firmanıza ve projenize özel Chatbot çözümleri geliştirmeyi heyecanla bekliyoruz.

Bizimle iletişime geçip, en kısa sürüde bütçe teklifi alabilirsiniz.

Referanslarımızdan Bazıları

Ets Tur - Etsbot

Etstur – Facebook Messenger Bot

Chatbot Çözümleri, Yazılım Geliştirme
Mercedes Benz Türkiye - Facebook Messenger Botu

Mercedes Benz – Facebook Messenger Bot

Chatbot Çözümleri, Yazılım Geliştirme

Beko Chatbot

Chatbot Çözümleri
Özdilekteyim Facebook Chatbot

Özdilekteyim.com Chatbot

Chatbot Çözümleri
Vakıf Emeklilik - Otomatik Bes Botu

Vakıf Emeklilik – Otomatik Bes Botu

Chatbot Çözümleri, Yazılım Geliştirme
Vakıf Emeklilik - Bay Bilen

Vakıf Emeklilik – Bay Bilen

Chatbot Çözümleri, Yazılım Geliştirme
Arçelik - Facebook Messenger Bot

Arçelik – Facebook Messenger Bot

Chatbot Çözümleri, Yazılım Geliştirme
Otomatik Kreatif Direktör - Facebook Messenger Bot

Otomatik Kreatif Direktör – Facebook Messenger Bot

Chatbot Çözümleri, Yazılım Geliştirme

Adres

Atatürk Mah. Sedef Cad. Ata 3/4 Sitesi
B1 Blok No:19 D:265 Ataşehir / İSTANBUL

Bize Ulaşın

+90 216 629 06 59