Sosyal Medya Reklamcılık Hizmeti
Sosyal Medya Reklamcılık Hizmeti

Sosyal medya reklamcılık hizmeti sayesinde markalar, nitelikli izleyicilere yüksek hedefli reklamlar sunabilir ve web sitelerine daha etkili trafik çekebilir. Belirli davranış ve demografik özelliklere göre hedeflenen gerçek kullanıcılara ulaşan sosyal medya reklamcılık kampanya yönetimi ekibi, en popüler olan Facebook reklamcılığı ve Instagram reklamcılığı ve daha fazlası aracılığıyla müşteriler için önemli katılım ve yatırım getirisi sağlar. İstediğiniz kitlelere daha pahalı, daha az hassas kanallara ve yöntemlere göre daha yüksek bir reklam harcaması karşılığında ulaşmak ve etkileşim kurmak için sosyal medya reklamlarında niş, mikro hedeflemeden yararlanabilirsiniz.

Bunun için, bir plan oluşturmanız gerekir. Başarılı Instagram reklamcılığı veya Facebook reklamcılığı, stratejik öngörüler, yaratıcı bir göz ve ilerlemenizi hem uygulamak hem de izlemek için zaman gerektirir.

Birçok işletmenin, yüksek performanslı Instagram ve Facebook kampanyaları başlatmak için kendi kaynaklarını kullanamadığını veya kullanamayacağını anlaşılabilir - bu yüzden sosyal medya reklamcılık hizmetlerinden faydalanılabilir.

Sosyal medya reklamcılık hizmeti, işinizi ileriye taşımak ve mümkün olan en iyi sonuçları sunmak için en son sektör güncellemeleri, algoritma değişiklikleri ve en iyi uygulamalardan haberdardır. Belirlenen bütçeniz çerçevesinde, potansiyel kitlenizin mevcut kitlenize dönüşüm yolculuğunun farklı aşamalarına odaklanabilir.

Instagram Reklamcılığı

Instagram Reklamcılığı
Instagram Reklamcılığı

Aylık 800 milyondan fazla kullanıcısı olan Instagram, işletmelerin hedeflemesi için çok sayıda kullanıcı sağlıyor. Fotoğraf merkezli platform, dünya çapında en çok kullanılan mobil platformlardan biridir. Facebook'a ait olduğu için Instagram üzerinden reklam veren işletmeler internetteki en sağlam hedefleme özelliklerine erişebilir.

Instagram kullanıcılarının % 75'i haber akışlarında gördükleri reklamlar için işlem yapar. Instagram kullanıcılarının 1 / 3'ünden fazlası Instagram'ı online bir ürün satın almak için kullanıe. Etkili reklamlar oluşturan ve bunları alakalı kitlelere hedefleyen işletmeler, web sitesi trafiğini ve dönüşümlerini artırma fırsatına sahip olacaklar.

Bir Instagram reklamcılığı, işletmelerin Instagram reklam kampanyaları oluşturmalarına ve yönetmelerine yardımcı olur. Bu bağlamda profesyonel bir Instagram reklamcılığı hizmetinin faydaları genellikle kampanyanızı başarılı kılmak için işletmenize getirecekleri ek deneyim ve bilgilerden oluşur. Bir diğer önemli fayda, sosyal medya reklamcılık hizmeti, Instagram reklamlarını kendi başınıza etkili bir şekilde nasıl kullanacağınızı anlamaya çalışırken harcadığınız zamandan tasarruf ettirmesidir.

Gerçek şu ki, Instagram reklamcılığı yoluyla yüksek hacimli satışlar yapan işletmeler var. Instagram üzerinden reklamcılıkla ilişkili maliyetler, çoğu alternatif reklamcılık biçiminden çok daha düşüktür. Aynı zamanda, mevcut diğer reklam biçimlerinden daha etkili olduğu kanıtlanmıştır.

Profesyonel yardım almadan bir Instagram reklam kampanyası başlatmak, EBM olmadan karmaşık bir vergi beyannamesi vermeye çalışmak gibidir. Instagram reklamcılığı, A/B testi, dönüşüm izleme, benzer kitleler kullanma ve çok daha fazlasıdır. Instagram reklamcılığı, başarısı kanıtlanmış bir formül izleyen bir kampanya başlatmanıza yardımcı olabilir.

Facebook Reklamcılığı

Facebook Reklamcılığı
Facebook Reklamcılığı

Facebook reklamcılığı, işletmenizi internette büyütmenin en etkili yollarından biridir. Lider sosyal medya sitesi 2 milyardan fazla aktif kullanıcıya sahiptir. Aynı zamanda modern çağın en uygun maliyetli reklam biçimlerinden biridir. Facebook'ta bin gösterim başına maliyet 5-10 $ arasında değişmektedir. Bu, kelimenin tam anlamıyla 10 dolardan daha az harcayabileceğiniz ve 1.000'den fazla kişiye ulaşabileceğiniz anlamına gelir.

Facebook reklamcılığı, her büyüklükteki işletmenin istedikleri kitleye ulaşma ve doğrudan onlara satış yapma fırsatı sunar. Facebook reklamlarından başarıyla yararlanan işletmeler, işletmelerini tahmin edilebilir, ölçülebilir bir şekilde önemli derecede büyütebilir. Bu nedenle, Facebook reklamcılığı, hızlı bir şekilde büyümek isteyen işletme sahiplerinin başarısı için esastır.

Facebook reklamcılığının faydaları açık olsa da, satışları artırmak için nasıl kullanılacağı belli değil. Facebook reklam gelirlerinde yılda birkaç milyar dolar kazanmasına rağmen, Facebook pazarlamacılarının %40'ından fazlası önemli sonuçlar görmek için mücadele ediyor. Bunun nedeni, ilk Facebook reklamınızı oluşturmanın çok basit olup ancak gerçek anlamda başarılı olmasının çok zor olmasıdır.

Sosyal medya reklamcılık ve Facebook taktikleri arasında A / B testi, yeniden pazarlama ve benzer kitlelerin yanı sıra dönüşüm optimizasyonu yer alıyor. Etkili reklamlar oluşturmak ve maksimum sonuç için mutlaka sosyal medya reklamcılık hizmetlerinden faydalanmak gerekir. Hangisinin en iyi performansı gösterdiğini görmek için reklam varyasyonlarının test edilmesi ve uzman bir göz gerekir.